.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبادل لینک مجانی و سه طرفه چیست و چه مزایایی دارد

یکی از شیوه های کارساز افزایش بازدید و افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر برای وب سایت ها و بلاگ ها مصرف از تبادل لینک با سایر سایت ها و بلاگ ها می باشد.


آیا می دانید تبادل لینک چیست؟

برای تبادل لینک چنانچه می‌خواهید بقیه به شما لینک بدهند، سایت خوبی داشته باشید. این ریشه نخست هست. هیچ کس به یک سایت در حال ساخت، یک سایت ناقص، یک سایت با صفحه بندی معیوب لینک نمی‌دهد. از این مهمتر باید مطالب خوبی هم در سایت داشته باشید. نخست برای مدتی مطالب خوبی در سایتتان بنویسید تا چنانچه کسی به شما لینک داد مطمئن باشد که خوانندگانش را به جای بدی نفرستاده هست.

مزایای تبادل لینک 3 طرفه

فضای اینترنت و وب مملو از صفحات گوناگون هست که حاوی انواع متفاوت محتوا هست. این صفحات باید به روشی با هم در تماس باشند و به نوعی به هم متصل شوند. ساز و کاری که برای این منظور مصرف می‌شود، همان پیوندهایی هست که شما روی آنها کلیک می‌کنید و به صفحه‌ای سایر منتقل می‌شوید، که اصطلاح لینک هم به آنها گفته می‌شود.

به عبارت سایر، از پیوندها می‌توان برای انتقال بازدیدکننده‌ها مصرف کرد. حال می‌خواهد از یک صفحه به یک صفحه‌ی سایر از یک بلاگ باشد، یا به یک بلاگ یا سایت سایر. از همین خاصیت پیوندها هم هست که بلاگ نویسان مصرف کرده و برای تبادل بازدید بهره می‌برند. یعنی تبادل لینک می‌کنند که در نهایت تبادل بازدیدکننده انجام دهند.

 

برخی از فواید مصرف از تبادل لینک :

۱- کارایی لینک دو طرفه و سه طرفه در موتور جستجو هنوز بر روی رتبه بندی های موتور جستجو کارایی گذار هست.

۲- تبادل لینک معمولا مجانی هست.

۳ -Anchor text یا Link Text خوبی را گزینش کنید که به بهینه سازی سایتتان کمک کند.

۴ -سعی کنید همیشه لینک های تبادلی خود را در مهمترین صفحات قرار دهید. از صفحه خانگی خود دوری کنید، بهتر هست یک صفحه لینک صحیح شود.


با این کار می توانید اختیار و قدرت سایت خود را بدست بگیرید.

مزایای تبادل لینک


تبادل لینک ۳ طرفه چطور کار می کند ؟

در این روش یک لینک به سایت سایری داده می شود از آن سایت نیز به یک سایت سوم لینک داده می شود و در پایان از سایت سوم لینکی به سایت نخست باز می گردد و یک چرخه برپایی می شود.

برای برپایی لینکهای طبیعی تر در تبادل لینک سه طرفه ، از سه لینک یک طرفه مصرف می شود.

B ، A و C تنها لینکهای یک طرفه دریافت می کنند و آنها مستقیما لینک برگشتی نمی دهند.

چنانچه هستراتژی برپایی لینک شما بر پایه تبادل لینک سه طرفه باشد تشخیص الگو لینک شما برای موتور های جستجو سخت تر هست زیرا این الگو در بسیاری از وب سایتهای اینترنتی دیده می شود.

این تقریبا تضمین شده هست که شما می توانید بیشترین ثمره را در افزایش پیج رنکتان بگیرید.به عبارت سایر تبادل لینک ۳ طرفه سعی دارد تا تبادل لینک متقابل یا ۲ طرفه را وارونه جلوه دهد.

تبادل لینک سه طرفه یک معجزه برای افزایش رتبه سایت شمهست که افزایش آمار بازدید و ترافیک سایت را به همراه خواهد داشت که ثمره ی همه اینها ، سایتی میشود که هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ارزشمند هست و میتوان از آن برای کسب درآمد و خیلی موارد سایر به نفع خود مصرف کرد.

 
آیا هم الان هدف تبادل لینک سه طرفه با ما را  دارید ؟

فواید تبادل لینک با ما :

۱- نیاز به ثبت اسم و یا انجام مراحل خاصی ندارید.

۲- شما با یک سایت معتبر تبادل لینک میکنید که قطعا به نفع شما خواهد بود.

۳- در صورتی که لینک مارا ثبت کرده باشید بلافریشهه لینک شما در سایت قرار میگیرد

۴- با این شیوه تبادل لینک به افزایش رنک سایت خود کمک میکنید.

۵- همه مراحل تبادل لینک در کمتر از ۱ دقیقه انجام میشود.

 

جهت تبادل لینک به سایت زیر مراجعه نمایید

 

links.tifaa.com

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک , تبادل لینک سه طرفه , مزایای تبادل لینک , تبادل لینک مجانی ,
:: بازدید از این مطلب : 49709
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : admin
ت : جمعه 10 خرداد 1398
.
بنام خدا
(قرارداد مزارعه)
*****

طرف اول قرارداد(مزارع):خانم/آقاي ..................................... فرزند آقاي .................................. داراي شناسنامه شماره .......................... صادره از......................................... متولد ...........................................  ساكن : ...........................................................................................................................................................   طرف دوم قرارداد(عامل): خانم/آقاي ..................................... فرزند آقاي .................................. داراي شناسنامه شماره .......................... صادره از......................................... متولد ...........................................  ساكن : ...........................................................................................................................................................   مورد مزارعه : تمامت شش دانگ يك قطعه زمين مزروعي  به مساحت 20 هكتار داراي پلاك .................. فرعي از .................. اصلي مفروز و انتزاعي از پلاك ............ فرعي از اصلي مرقوم واقع در اراضي زراعتي


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 45672
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
بسمعه تعالی

قرارداد فروش اقساطي
در قبال اسناد تجاری

بين امضاء كنندگان زير :
الف – بانك .................... شعبه ................... به نشاني ....................................................... و
ب- آقاي / خانم ............................ (مشخصات كامل قيد شود ) كه از اين پس در اين قرارداد
 متعهد / متعهدين ناميده مي شود / مي شوند .
ج-     آقاي   ..................................................
    شركت

فرزند .......................... به شماره شناسنامه ........................ صادره ............... به نشاني ..................................ثبت شده ذيل شماره .......................................................اداره ثبت شركتهاي شهرستان ....................... با مديريت آقاي : رئيس هيات مديره : ......................... نايب رئيس هيات مديره ..............................آقاي مدير عامل ..........................وبا امضاء صاحبان حق امضا مجاز شركت .............................. و مهر شركت به نشاني :.................................. به موجب آگهي ..........................مورخ ....................... مندرج در روزنامه رسمي شماره ...................
 مورخ         با رعايت قانون عمليات بانكي بدون ربا و آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوطه قرارداد حاضر منعقد  گرديد

 


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 53375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
Tifaa.com
قرارداد فروش  سامانه ارسال پيام كوتاه(SMS)

ماده 1. طرفين قـرارداد
اين قرارداد بين شرکت ………………………………... به نمايندگي ……………………… كه بعد از اين خريدار خوانده مي‌شود از يك‌طرف و شرکت ................   -     شماره ثبت 123456  - به  نمايندگي  آقاي  ......................، مدير عامل و عضو هيأت مديره كه بعد از اين فروشنده ناميده مي‌شود از طرف ديگر، جهت انجام فعاليت‌هاي موضوع قرارداد، براساس شرايط و مقررات مشروح زير منعقد مي‌گردد.
ماده 2. مـوضوع قرارداد
تأمين سرويس ارزش افزوده پيام ‌كوتاه جهت دريافت و پاسخگويي به پيام‌هاي دريافتي و انتقال پيام هاي كوتاه مربوط به خريدار، به‌صورت دوطرفه از خريدار به شبكه GSM و از شبكه GSM به خريدار، از طريق اتصال به مركز SMS شركت تیفا.
ماده 3. مـدت قرارداد
مدت اجراي اين قرارداد از تاريخ ../../.... به مدت يكسال مي‌باشد و از آن تاريخ از سوي طرفين لازم‌الاجراء است.
ماده 4. مـبلغ كل قرارداد
1-4- هزينه ثابت سروریس شرکتی : هزينه راه اندازي سامانه ارسال پیامک شرکتی 600,000 به همراه   1000  SMS جمعاً به مبلغ (600,000) ريال ششصد هزار ريال مي‌باشد.
2-4- هزينه ثابت سرویس مراکز آموزشی : هزينه راه اندازي سامانه ارسال پیامک مخصوص مراکز آموزشی 1,000,000 به همراه   1000  SMS جمعاً به مبلغ (1,000,000) ريال یک میلیون ريال مي‌باشد.
3-4-  جهت اضافه شدن امکان دریافت خریدار می بایست شماره اخصاصی خود را با توجه به جدول قیمت زیر انتخاب کند.
 
قیمت (ریال)    تعداد ارقام شماره اختصاصی       
200,000    14       
800,000    12       
1,000,000    10       
2,500,000    8    
4-4-  شماره های بیشتر از 8 رقم با 3000 شروع میشوند. انتخاب الباقی ارقام در اختیار خریدار میباشد.
*بدیهی است شماره انتخابی توسط خریدار نباید قبلا توسط شرکت دیگری انتخاب شده باشد.
5-4-  شماره اختصاصی 8 رقمی توسط شرکت تیفا انتخاب و به خریدار انتقال داده میشود.
*قیمت نهایی سرویس شامل هزینه ثابت بعلاوه هزینه شماره اختصاصی و 4% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.





( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 54318
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.

            قرارداد فروش
         
اين قرارداد در تاريخ ....................  فيمابين ................................. به نشاني: ................................................................. بعنوان خريدار و ............................ به نشاني ...........................................................................  بعنوان  فروشنده  به نمايندگي ........................ ازطرف ديگر،به شرح زيرمنعقد مي گردد.

1 – موضوع قرارداد :
                           


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 43325
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
قرارداد استفاده از خدمات بخش غیر دولتی بمنظور اطلاع رسانی

طرفین قرارداد:

طرف اول :

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی .......... بنمایندگی ...................... معاون ............................... دانشگاه به آدرس ........................ سازمان مرکزی دانشگاه.

طرف دوم :

موسسه ........................................... به شماره ثبت ................ شناسه ملی .................................. بنمایندگی خانم / آقای .................................................. با کد ملی………........................................ به آدرس............................................... کد پستی ............................................ شماره تلفن ..........................

موضوع قرارداد:

انجام امور اطلاع رسانی مورد نیاز طرف اول شامل


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 50972
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
به نام خدا
شماره: .......................            نمونه                تاريخ: .......................
قرارداد كار موقت
******
بر اساس مفاد ماده دوم قانون كار جمهوری اسلامی ايران، اين قرارداد كار بين شركت ........................ (سهامی خاص) كه در اين قرارداد به اختصار «كارفرما» ناميده می شود و آقای/خانم .............................. فرزند .............................. دارای شماره شناسنامه .............................. صادره از .................................... ساكن


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 43609
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
بسمعه تعالی
قراداد طراحی و نصب سوله
این قرارداد در تاریخ                      فیمابین شرکت                   به نمایندگی                                     به نشانی                                                                                              تلفن                       که در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یکطرف و آقای                         فرزند                       به شماره شناسنامه                  صادره از                   و به نشانی                                                              
 تلفن                      که از طرف دیگر فروشنده نامیده می شود . مطابق با شرایط و مشخصات ذیل منعقد و لازم الاجرا


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 52218
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
بسمعه تعالی
قرارداد
(صلح حقوق سرقفلي مغازه)

طرف اول قرارداد(مصالح): خانم/آقاي ................ فرزند آقاي ................ داراي شناسنامه شماره ................ صادره از ................ متولد ................ ساكن ...................................................................................................
طرف دوم قرارداد(متصالح): خانم/آقاي ................ فرزند آقاي................ داراي شناسنامه شماره ................ صادره از ................ متولد ................ ساكن ...................................................................................................
مورد معامله:
كليه حقوق و دعاوي عيني، حقيقي، واقعي، فرضي، تصرفي، صنفي، تصوري و احتمالي مصالح نسبت به حق كسب، پيشه يا تجارت و سرقفلي در شش دانگ يك باب مغازه واقع در تهران به نشاني .................................................................... بنام مصالح كه طبق سند اجاره شماره ................................. مورخ ............................. تنظيمي دفترخانه شماره .......................................................................................... تهران اجاره خط آن بنام مصالح تنظيم گرديده و پس از امضاي اين قرارداد ديگر هيچگونه حقي از حقوق مزبوره ناشي از حق كسب و پيشه و تجارت و سرقفلی و صنفي و تصرف در مغازه فوق الذكر براي مصالح باقي نماينده و همه آن حقوق در مورد مصالحه متعلق به متصالح است كه متصالح اقرار به تصرف كرده.
مبلغ قرارداد(مال الصلح): مبلغ ................. ريال رايج كه تماما و نقدا به مصالح تسليم و تاديه گرديده به اقراره.
كليه شرايط صحت صلح قطعي اعم از قبض و اقباض و صيغه به اظهار و غيره اجرا شده و به سائقه احتياط كافه خيارات خصوصا خيار غبن هر چند فاحش از طرفين اسقاط گرديده است.
تذكاريه:
ضمن العقد لازم حاضر مصالح به متصالح وكالت با حق توكيل غير ولو مكرر با داشتن اختيار عزل وكلاي انتخابي خويش يا جايگزيني آن هر چند كرارا داده و مي دهد كه جهت فسخ و الغاي سند اجاره شماره مرقوم و تنظيم و سند اجاره به نام خود يا قائم مقامات خود در خصوص مغازه مزبور به هر شرط و به هر كيفيت و بهر مدت اقدام نمايد.
ضمن العقد لازم و ضمن العقد خارج لازم كه با قرار عقد خارج لازم في ما بين طرفين بطور شفاهي منعقد شده مصالح به عنوان موكل حق عزل متصالح(وكيل مرقوم) يا ضمن امين يا ضمن وكيل را از حال الي 30 سال شمسي از خود ساقط نمود.
متصالح متعهد به تاديه اجور عقب افتاده احتمالي سند اجاره مرقوم گرديد. ضمان درك از حال الي ده سال شمسي به عهده مصالح مي باشد.

محل امضاي طرف اول قرارداد(مصالح)                  محل امضاي طرف دوم قرارداد(متصالح)


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 46052
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.
به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار و از خودگذشتگان
به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است
به پاس قلب های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می گراید
و به پاس محبت های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی کند
این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم.


( پرسيوس ( نفيس]]>

:: بازدید از این مطلب : 51350
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
ن : admin
ت : 8 آذر 1394
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی